12 كاركاتير عا الماشى






اضيفت  12/4



12 اللى شرفونا بتعليقهم:

شمس النهار يقول...

ماشاء الله
كاريكاتير لطيف جدااااا
ابلغ من اي مقال
:))

daloo3a يقول...

ما شاء الله
ابداع

الشي معبر ^^

=)

موفق ان شاء الله

دعاء العطار يقول...

انا بحقد عليك ع فكره

ههههههههه

لان انا بحب الكاريكاتير جدااااا والرسم لكن مش بعرف ارسم :(

بجد معبر اووووى .. وع قد ماضحكت ع الراجل ابو جلابيه على قد مازعلانه ع منظر مصر

فعلاً مصر بتستغيث كده بالظبط

وبتقول ارحمووووووووونى بقى

يارب يرحموها بقى ويسيبونا نفرح شويه من قلبنا

ابدعت بجد

دمت بكل ود

زينة زيدان يقول...

هنا للإبداع موطنا

ولحب الوطن مسكناً

هنا للنفس راحة

وللروح استراحة

للمساتك تلميحات

ولرسوماتك كلمات

ابلغ من المقالات

تحيتي لك

ولأصدقاءك

ولمصر ام عروبتي

وموطني التاني

لكم احب تواجدي هنا

حمدى جعوان يقول...

شمس النهار
---------

متشكر اوى وفعلا اوقات الكاركاتير بيكون ابلغ واعمق من الكلام



دلوعه
------

متشكر وى انتى كمان مبدعه ومدونتك خير دليل

حمدى جعوان يقول...

دعاء
----

وماله الحقد منم النوع ده ميضرش :)
وعلى فكره انا كمان مش بعرف ارسم ... :)) وعندى اقتراح بما انك بتحبى الكاركاتير وعندك افكار اكيد وبما انى برسم وحاليا افكارى فى حالة ارتباك ممكن تقوليلى افكارك وانا ارسمها ويبقى انتاج مشترك..

بالنسبة لمصر فعلا والله كلنا خوف وحيره ولخبطه .. احنا بنقول انها فتره طبيعيه لازم بعد اى ثورة وانا بحاول اقنع نفسى بده لانى مش عاوز اقتنع بحاجه تانيه غير كده
انا كلى ثقه ان شاء الله ان الامور هتتظبط ومعدش هيبقى فى ابو جلابيه تانى

شكراا جزيلا :)

حمدى جعوان يقول...

دايما يا زينه بتحرجينى بذوقك وكلماتك اللى اكيد مقامها عالى اوى بجد متشكر ليكى
ويشرفنى ان تكون زينة زيدان البنت الفلسطينيه الاصيله المبدعه من زوار مدونتى وربنا يعزك ويعز اهل فلسطين كلهم ياااارب

هنعيشها صح يقول...

حمدى حمدى حمدى

سامعنى ها طب حول

عجبتنى مصر المهلبية والسلطنية والكشرى والطعمية


الله معك يا مصر


حمدى بيقولوا ان مدح الناس واجب وشكرهم واجب

وبدون مبالغة ولا مجاملة

شويه عليك المدح والشكر


اتمنى أشوفك يا حمدى حاجة كبيرة اوى فى مصر

لان حرااااااااااام ان مصر تتحرم من ناس زيك ..

رحاب صالح يقول...

ما شاء الله بجد
ده الي انا شفته ع الفيس بوك
بس بجد جميل ومعبر جدا
تحياتي

حمدى جعوان يقول...

اسماء
___

كتير اوى يا اسماء الكلام دا كمان شوية مش هتعرفى تكلمينى اصلا :)


شكرا شكرا دكتوره اسماء وربنا يعزك



رحاب
------

شكرا اوى يا رحاب على وجودك فى المدونه واكيد بجد دى حاجه تشرفنى وخصوصا ان رسمى المتواضع يعجبك

دعاء العطار يقول...

انا يشرفنى اقتراحك ده يااستاذ حمدى

أول مايبقى فى دماغى فكيره هقولهالك ع طول عشان ترسمها بالابداع ده

ع فكره حلو الكاريكاتير اللى ضيفته ده

مكنتش شوفته

امتعنا بابداعك كمان وكمان (: (:

حمدى جعوان يقول...

شكرااااااا

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms | تعريب وتطوير : باســـم .